რეფლექსია-7
დღევანდელი სამუშაო დღე უფრო რთული იყო ჩემთვის.ბევრი საკითხი ისევ კითხვის ქვეშ დამრჩა.მაგალითად, რატომ არის აუცილებელი სლაიდებით შესრულების თანამიმდევრობის წარმოდგენა?გრაფიკულად კარგად ჩანს,თუ შესრულების ფორმაა ასეთი?ვიმედოვნებ, ამ კითხვის ნიშნებს შემდგომი მოდულები გამიქარწყლებს.
განვიხილეთ შეფასების რუბრიკები.თუმცა საკმაოდ რთულია,მაგრამ შესრულებადი,რადგან შეფასებების გარეშე ყოველგვარი სამუშაო არაფრის მთქმელია.
განვიხილეთ მე-5 და მე-6 მოდული.ბლუმის ცოდნის დონეებისა და გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის გამოყენება მოსწავლეთა შესაძლებლობისა და საჭიროების შესაბამისად,რაც ხელს უწყობს მოსწავლეთა დავალებების დონის დაძლევას,მოტივაციის ამაღლებას.დავალებად მოგვეცა დავწეროთ შეფასების რუბრიკები.იმედია მოცემულ საშინაო დავალებას გავართმევ თავს. 28.02.2016წელი.
გ.მაკარაძე
დღევანდელი სამუშაო დღე უფრო რთული იყო ჩემთვის.ბევრი საკითხი ისევ კითხვის ქვეშ დამრჩა.მაგალითად, რატომ არის აუცილებელი სლაიდებით შესრულების თანამიმდევრობის წარმოდგენა?გრაფიკულად კარგად ჩანს,თუ შესრულების ფორმაა ასეთი?ვიმედოვნებ, ამ კითხვის ნიშნებს შემდგომი მოდულები გამიქარწყლებს.
განვიხილეთ შეფასების რუბრიკები.თუმცა საკმაოდ რთულია,მაგრამ შესრულებადი,რადგან შეფასებების გარეშე ყოველგვარი სამუშაო არაფრის მთქმელია.
განვიხილეთ მე-5 და მე-6 მოდული.ბლუმის ცოდნის დონეებისა და გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის გამოყენება მოსწავლეთა შესაძლებლობისა და საჭიროების შესაბამისად,რაც ხელს უწყობს მოსწავლეთა დავალებების დონის დაძლევას,მოტივაციის ამაღლებას.დავალებად მოგვეცა დავწეროთ შეფასების რუბრიკები.იმედია მოცემულ საშინაო დავალებას გავართმევ თავს. 28.02.2016წელი.
გ.მაკარაძე
No comments:
Post a Comment